Pagina's

vrijdag 27 mei 2016

Folded babycard

Welkom terug allemaal!

Met het peach&mint papier maakte ik nog wat kleinere babykaartjes.
Formaat 10,5x11cm.
Dit in eerste instantie noodgedwongen
omdat ik enorm scheef sneed ;)

Maar het was toch een leuk formaatje,
dus maakte ik de andere twee ook zo.


Ik haalde het snoezige vogeltjestempeltje weer tevoorschijn...


En maakte de opening van de kaart nu eens in het midden...


Doily, parels, stiksteekjes en weer een tabje, gewoonomdattieleukis...


En weer een paar op voorraad. Doen jullie dit ook wel eens?
Ik moet zeggen dat ik het toch wel handig vind als het papier er toch al ligt...

Groetjes en leuk dat je langskwam!

Vera


Deze kaart doet mee bij:
http://tuesdaymorningsketches.blogspot.nl/ (sketch)
http://craftaddictionchallenge.blogspot.nl/  (geboorte)

10 opmerkingen:

Melissa Craig zei

Lovely cards! I like the muted colors. Thank you so much for joining us at Tuesday Morning Sketches.

Maartje zei

Ah... Wat een schatjes! Scheef snijden pakt soms goed uit 😊. Erg leuk, die opening in het midden.

Irene zei

Ja hoor in serietjes werken doen we allemaal wel eens, vooral met Kerst maar dit is natuurlijk ook heel leuk Vera! Dank voor je deelname aan onze CraftAddiction geboortechallenge!

xx Irene (CA-DT)

Margot zei

Ik vind ze enig!!!

Danoesja zei

Hoi Vera
Supermooi en gelijk heb je dat je er drie gemaakt hebt, altijd handig.
Gezellig dat je meedoet bij het CraftAddiction challengeblog.
Lieve groetjes, Danoesja

Marjanne zei

wat schattig!! ja ik doehet ook wel eens, een serietje maken. Ik vind deze super leuk

Kris B zei

Adorable baby cards! Love the colors and the cute little bird image! The doily is a great touch! Thanks so much for joining us this week at Tuesday Morning Sketches!!

Debbie zei

Sweet baby card!! I love the papers!
Thanks for playing along this week at Tuesday Morning Sketches!!
Debbie (TMS DT)
Debbie's Dash of This and That

Patti zei

I absolutely LOVE your card Vera - I love your paper choices, cute bird and doily - EVERYTHING!! Thanks so much for joining us over at Tuesday Morning Sketches!! :o)

Linda Visser - van der Velden zei

Leuke kaarten Vera! Gaaf model en toffe kleuren. Ik maak niet vaak exact dezelfde kaarten, maar vind het wel handig als de spullen op tafel liggen gelijk meerdere te maken. Vaak doe ik dan net een andere kleurstelling of gebruik een ander idee maar met hetzelfde papier. Handig inderdaad :). Groetjes, Linda