Pagina's

woensdag 25 december 2013

Kerstkaarten 2013

Hallo allemaal!!

Zo, aan het genieten van de kerst?

Op eerste kerstdag leek het me wel eens tijd
om mijn kerstkaarten te onthullen die ik dit jaar maakte!

En jawel... het is allemaal op tijd gelukt.
Zo'n 35 maakte ik er... een hele klus.

Ik maakte drie versies, simpelweg omdat ik alleen maar producten 
wilde gebruiken die ik nog in huis had,
en op een gegeven moment was mijn papier van 1 kleur op.
Maar het geeft wel wat variatie ;)


Ik maakte hoesjes om labels en gebruikte vooral veeeel:
twine, touw, doilies, groene inkt en stiksteekjes.
Oh en hartjes natuuuurlijk. Ben nou eenmaal gek op hartjes.


 Een, twee, hup en je schuift ze er uit...


Aan het twine, een belletje of een hulstblaadje.

Nog fijne feestdagen gewenst en leuk dat je even langs kwam!

Groetjes,

Vera



10 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtige creaties vera!

Groetjes Ida

Miranda V zei

Wat een werk, héél leuk gedaan. Dit is wel echt een verrassing tussen een 'standaard' kaart. 35 keer hetzelfde maken, pff... knap hoor! Fijne dagen Vera!

Sanne zei

Jeetje, wat een werk moet dit zijn geweest. Al die stiksteekjes... Maar het resultaat is dan wel verbluffend! Echt heel erg gaaf!

Liefs Sanne

Linda Visser - van der Velden zei

Wat superleuk gedaan, Vera! Echt mooie kaartjes! Dat heeft vast heel wat tijd gekost om er 35 te maken!

Margot zei

veel werk, maar een te gek resultaat!

sajuki zei

Great !
Greetings from Poland :)
Katarzyna

www.sajuki.blogspot.com

Nadine zei

Te gekke kerstkaarten!

By Cisje zei

Ze zijn erg mooi geworden!

Gerdine zei

Leuk idee!

Viv zei

Leuke en originele kaartjes!
Wat een werk zeg :)

Groetjes Viv