Pagina's

woensdag 30 oktober 2013

Bruin/creme kaartenserie

Hallo allemaal!

Hartstikke leuk, die reacties op mijn huiskamerkaart! Bedankt :)

Vandaag laat ik een kaartenserie zien die ik afgelopen week maakte.
Had de smaak te pakken, dus gelijk maar wat meer kaartjes gemaakt.
Altijd handig om er een paar op voorraad te hebben.

Ik plukte m'n poolse papiertjes weer eens uit de kast en
begon te knippen en te plakken...




 Alle randjes zijn met de hand gestikt...




En nog een keer alle kaartjes bij elkaar.
3 zijn er inmiddels alweer verstuurd ;)


Leuk dat je weer even kwam neuzen, tot een volgende keer!

Groetjes,

Vera

Deze kaartjes doen mee bij:
We Love Vintage Challenge BLog (gebruik naald en draad op je kaart)

15 opmerkingen:

Miranda V zei

Prachtig! Het hand-gestikte lijntje maakt het helemaal af. Ik hoop dat je nog veel van dit papier hebt liggen... en anders gewoon weer nieuwe koopt. ;-) Er komen alleen maar mooie dingen van!

Plony zei

Wat een schitterende serie kaartjes zeg......heel mooi en je papier is ook om te kwijlen zo mooi. Fijn dat je meedoet bij WLVC, succes. Lieve groetjes van Plony.

Sabine zei

Hartstikke mooie papiertjes heb je gebruikt. Ze zien er allemaal heel erg gaaf uit! Liefs Sabine

De hobbydroom zei

Super gaaf deze prachtige serie :)

Lieve groetjes, De hobby droom

Maartje zei

Hej! Leuk, een serie kaarten! Je bent weer een tijd zoet geweest met randjes stikken - mooi hoor! De bovenste kaart krijgt voor mij een extra +. Groetjes!

Maia zei

Jeetje watben ik ver achter, ik zat me net even te vergapen aan de mooie taart voor Levi!
Wat ern kunstwerk erg mooi!
Dan je huiskamer wauw echt fantastisch gemaakt dat is zeker een heel werk geweest en lief dat je zus een kleedje haakte voor je,
Deze kaartenreeks met Pools papier is ook heel er mooi gemaakt, wat een aparte zachte kleurtjes volgens mij kon je bijna niet stoppen zoveel leuke ideetjes steeds weer anders prachtig!
Het was weer gezellig om even te lezen en genieten op je blog!
Gaat jullie huis op schema?
Fijne week
Lieve groet Maia

marja kenter zei

Wat een prachtige kaarten.
groetjes Marja

Liesbeth zei

Wat een mooie serie kaartjes heb je gemaakt, bedankt voor je deelname bij WLVC, mogen we er zelf ééntje uitkiezen?
groetjes Liesbeth

Anneke zei

mooie kaartjes heb je gemaakt en duidelijk de steekjes ook.
groetjes van An ( WLVC )

Antoinette Voorn zei

Wat zijn dit toch weer mooie kaarten, echt schatjes !

Henriëtte zei

Prachtige kaarten en leuk dat je meedoet met de challenge bij WLVC.

groetjes Henriëtte

Karin Joan zei

Tjee, mooi zeg! Vooral die met het vlaggenslingertje en het vogeltje vind ik mooi. Wat ben jij productief zeg, super!!

anita01 zei

Prachtig mooie kaarten serie zeg, bewonderd!

Warme groetjes,
Anita

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw geweldig mooi de kaarten!

Groetjes Ida

Marjanne zei

wat een mooie serie kaarten Vera!