Pagina's

maandag 9 september 2013

Tilda Sweet Christmas

Hallo allemaal!

Voor de Pipoos in Dordrecht ging ik aan de slag met de nieuwe kerst materialen van Tilda.
Geweldig spul dit alles bij elkaar!

Niet dat ik al helemaal in de kerststemming was hoor,
maar eenmaal bezig kwamen er steeds meer ideetjes boven borrelen.
Iets wat de laatste tijd vooral op een laag pitje stond!

Ga er lekker voor zitten, het zijn veeel foto's.

Ik maakte een kaartenserie...





En een slingertje kon natuurlijk ook niet ontbreken...



Er zitten geweldige uitdrukplaatjes in het Tilda papierblok.
Reuze handig hoor!

Ook zijn er pakketjes waar je kerstmanhangertjes mee kan maken!



 Lekker aan de slag met een zacht stofje...


Omdat er zoveel uitdrukfiguurtjes in het blok zitten, leek het me leuk een mobile te maken,
weer eens wat anders!

Als basis 2 piepschuim ringen en aan visdraad wat hangers:


Alle figuurtjes ook voorzien van glitterlijm...




En als laatste... home deco!
Pakjes voor onder de boom, flesjes en potjes voor de gezelligheid...
En dat alles op een bewerkt en beplakt dienblad...







Zelf nog wat kerstballen gemaakt van strookjes papier!

Zo, dit was het weer voor vandaag!

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Groetjes en tot een volgende keer!

Vera



15 opmerkingen:

Regina de Koning zei

Prachtig gedaan!! Wat een werk. Leuk je weer te zien op blogland.
Groetjes,Regina

Regina de Koning zei

Prachtig gedaan!! Wat een werk. Leuk je weer te zien op blogland.
Groetjes,Regina

marja kenter zei

Helemaal te gek en wat een mooie kleuren. Ik ben er weg van.
groetjes Marja

Marjanne zei

zooooo dat ziet er weer heel mooi uit zeg!!! echt super! laat de kerst maar komen!!

Maia zei

Oooooo SCHITTEREND Vera!
Jij heb echt niet stil gezeten met dat mooie Tilda papier!
Gaaf die mobile en de pakjes voor in de boom.
Een betere vertegenwoordigster om mooie voorbeelden te maken kan pipoo's niet krijgen denk ik.
Fijne avond
Groetjes Maia

Miranda V zei

Wat leuk weer wat van je te zien! Ik ben er even goed voor gaan zitten, heb heerlijk van al het moois genoten. Zoveel foto's om te zien, wat een feestje. Ik heb stiekem hardop zitten lachen om de kerstmannen, dat vind ik echt humor! Je hebt weer super leuke, uitgebreide en gevarieerde creaties gemaakt, heel mooi!

Sanne zei

Ik heb je gemist Vera. Vooral ook je te gekke creaties. Deze zijn weer geweldig!

Liefs Sanne

Marlieke zei

Oh wat leuk! Supergzellige blogpost! Mooie creaties heb je gemaakt.

Nadine zei

Wauw, je hebt niet stil gezeten! Wat een boel creaties en zo mooi gedaan! Ben weg van je slinger, helemaal super!

Marjan zei

Heel gaaf, Vera! Wat een mooie dingen heb je gemaakt, het een nog mooier dan het andere! Fijn dat je weer opborrelingen had ;)

Maartje zei

Hé, goed bezig geweest! Leuke serie geworden!! Ga 'm gauw in het echt bewonderen!! En nu hopen dat het blijft borrelen bij je :). Groetjes!

Gery zei

Wat een lading candy for the eyes!!
Wat heb je veel gemaakt. Ben weg van de bovenste kaart. Supermooi!
Ja, eigenlijk is alles gewoon mooi.
Dat zachte lilakleurtje doet het ontzettend goed op je verschillende spulletjes.
Fijn weekend en groetjes.
Gery

Anoniem zei

Hoi Vera,
Leuk weer wat van je te zien! Wat heb je veel gemaakt! Heel mooi zeg! Leuk die slinger en dat dienblad met spulletjes, geweldig! Hoop snel weer wat van je te zien!
Groetjes, Miranda v.d.W.

Margot zei

wat heb je veel gemaakt! leuk die bontjasjes van de kerstmannetjes!

Gery zei

Jeetje zeg, wat ben jij creatief en produktief bezig geweest!!! En wat ziet het er allemaal mooi en leuk uit!! Ik herken verschillende papiertjes, dus dat bloc heb ik ook en wat jij ermee hebt gedaan en wat je hier laat zien, werkt wel erg inspirerend en trouwens je krijgt zo ook wel zn in Kerst hoor. Grote klasse!
Groetjes Gery