Pagina's

zaterdag 13 april 2013

Cards&Scrap nr. 7

Goedemorgen allemaal!

Zo, ons houten feestje is weer achter de rug.
Bedankt voor jullie felicitaties!
En, Jessica, welkom als nieuwe volger!!

Nog iets leuks vandaag om de feestweek mee af te sluiten,
misschien heb je het al gezien, misschien ook niet,
pak even een kopje thee, stukje taart erbij?? Er is nog over...



Kijk maar even mee...



Daar laggie dan eindelijk :)


Hey wat een bekend hoofd...



Een tijdje geleden heb ik een mini album gemaakt, van ons weekje in Gent.
Hier heb ik foto's van opgestuurd naar de Cards&Scrap
en zij maakten er een artikel van!

Hieronder alle foto's van mijn album!



Zoals je ziet... ik heb me flink uit geleefd met verf, inkt, tape, labels...

 

Van de foto's polaroids gemaakt...


Het gave en stoere papier is van Kaisercraft!


 De basis van het album is gewoon afvalkarton...


Twine, reinforcers, scheuren, knippen...




En een toepasselijke tekst op de achterkant van het album.

Zo zie je maar weer, af en toe maak ik ook nog iets anders dan kaartjes ;)

Groetjes en ik wens jullie een fijn weekend!

Vera

11 opmerkingen:

Margot zei

supergaaf album!

Maartje zei

Had 'm in de winkel gezien! Stoere stijl voor jou doen :) Leuk om es wat anders te maken dan kaartjes! Groetjes Maartje

Miranda V zei

Vera, wat een mega GAAF projectje! Super om te zien hoe geweldig je deze stoere stijl ook onder de knie hebt. Ik blijf kijken! Tof dat je hiermee in het boekje staat!

Marlieke zei

Wat leuk deze publicatie! Mooi album zeg!

Sanne zei

Wat leuk om je album hier helemaal te zien. Zag jou in het tijdschrift staan en was zo benieuwd naar de rest van het album. Heel erg gaaf!

Liefs Sanne

Viv zei

Wat een gaaf albumpje, helemaal leuk!

Nadine zei

Ik had je al gespot, leuk zeg!

Marjan zei

Nog van harte met jullie vijfjarig huwelijk! En wat een supergaaf album, Vera! En wat leuk dat je in het tijdschrift staat!

Anoniem zei

Hoi Vera, had je inderdaad al in de Cards en Scrap zien staan! Leuk is dat joh! Je album ziet er eg leuk uit zeg! Heel gaaf gedaan! Groetjes, Miranda.

Judith zei

SUPER leuk, gefeliciteerd, Vera!!!

Het was dus een echte feestweek!

Regina de Koning zei

Super leuk, Gefeliciteerd!! Ik had het gelezen in Cards en Scrap. Geweldig!!
Groetjes, Regina