Pagina's

dinsdag 10 juli 2012

Much Thanks!

Hallo allemaal,

Wow wat een superleuke reacties op mijn labelkaarten van gisteren!
Heel erg bedankt, zo leuk om te lezen :)

Vandaag twee bedankkaartjes die ik heb gemaakt met
materialen van CratePaper (Restoration)

Qua sketch (te vinden bij DutchCardLovers) zijn ze vrijwel hetzelfde,
alleen heb ik de kleurstelling verwisseld zodat ze toch niet helemaal hetzelfde zijn ;)


De teksten op de kaart zijn stickertjes, ook van dezelfde serie...


De plakpareltjes zijn van MelissaFrences...


En deze heeft een gezellige roze achtergrond...
Het papier is zo... Mooi :)


En hieronder zie je ze allebei...


Zo, ik ga gauw de kaartjes op de bus doen!

Groetjes,

Vera

13 opmerkingen:

By Cisje zei

Je hebt weer hele mooie dingen gemaakt!!

Groetjes Cisca

Brenda zei

Heel erg mooi deze kaartjes!
Lieve groetjes,
brenda

Willy's creations zei

Vind ze schitterend!

Groetjes,Willy

carla zei

Superleuk gemaakt Vera.
Mooie kleuren.
Groetjes,
Carla

Sanne zei

Wat een vrolijke kaartjes weer. Te gek zeg. Mooi papier is dit.

Liefs Sanne

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wauw, prachtige kaartjes!!
Mooi papier..
Lieve groetjes, Yvonne

Gery zei

Wat leuk om te zien, dat je bij gebruik van andere kleuren toch een heel andere uitstraling van een kaart krijgt.
En... ze zien er beide schitterend uit.
Groetjes Gery

Cornelie zei

Ja ik vind ze ook mooi!!Het papier prachtig tot z'n recht laten komen!
Fijn dat je meedoet bij DCL!

Angèle zei

Hier nog een fan van dit papier. Ik kan niet wachten totdat de nieuwe babylijn uitkomt. Zo mooi! Het is zoals Cornelie zegt: het papier komt helemaal tot zijn recht op je mooie kaartjes. Leuk dat je weer meedoet met DCL Vera.

Groetjes, Angèle

Marjan zei

Twee mooie kaarten, Vera! Fijn dat je meedoet met DCL.

Rosalien Zwackhalen zei

Wauw, wat een prachtige kaartjes. Schitterend papier ook. Dit merk ken ik nog niet. Super.
Bedankt oor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Je@net zei

Wat een leuke kaartjes, Vera. Mooie kleuren heb je gebruikt.

Margot zei

ze zijn weer prachtig Vera! bedankt voor het meedoen met de dcl!