Pagina's

vrijdag 22 juni 2012

Zwanger...gefeliciteerd!

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige creaties!
Dit vind ik altijd erg leuk om te lezen!

En van de week maakte ik ook nog deze kaart,
die inmiddels door de ontvangers enthousiast is ontvangen :)


Weer eens een ronde kaart...en het papier... jullie raden het vast wel, is van Eline
Ik heb nog een beste voorraad dus er zullen nog best meer kaartjes mee langskomen!


Ook gebruikte ik een creatable, the rose, en in het midden plakte ik een satijnen roosje.
Verder nog een meetlintje van Tilda, en wat plakpareltjes.
Bruine Stazon voor de randjes en een stiksteekje om de boel mee af te sluiten.


Dit weekend eventjes geen tijd om te freubelen, maar wie weet volgende week weer!

Ik wens jullie een goed weekend!

Groetjes,

Vera

Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:
http://mariannedesign.blogspot.nl/ (ronde kaart)

ps: Gisteren zag ik dat de top 3 heb behaald bij PaperplayChallenge!
Met het doosje wat ik maakte voor vaderdag :) Thanks DT!


20 opmerkingen:

mieke zei

Mooi kaartje, het papier is fantasties !!!
Bedankt voor het meedoen met de challenge.

Mieke MD Challenge blog

Willy's creations zei

Schitterende kaart!

Groetjes,Willy

Anita zei

Prachtige kaart weer Vera en ja dat papier blijft gewoon mooi. Ik kan er ook nog wel even mee vooruit.
Leuk dat je meedoet aan onze challenge.

Gr. Anita
Challengeblog MD

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi Vera! Hele mooie details ook!
Lieve groetjes, Yvonne

Jeany zei

Wat leuk!! En diat meetlint erbij, zo leuk gevonden, helmasl keileuk!! Fijn weekend Vera.

Marjan zei

Gaaf hoor! Ook dit is weer een echte Vera! Je gaat lekker, zeg!

Sanne zei

Ik heb weer wat creaties gemist. Vind ze weer helemaal het einde. Vooral het geboortekaartje en deze. Lekker roze!

Liefs Sanne

Angèle zei

Schattig kaartje Vera! Alles goed met je eigen zwangerschap? Hier is het wachten geblazen en dat is zo spannend voor de hele familie! Maar lang kan het niet meer duren.

Fijn weekend, Angèle

scrappy jen d zei

Hoi Vera,
Wat een leuke kaart!
Dank je voor het mee doen aan de MD Challenge!
Groetjes, Jen (MD Challenge Blog)

Gery zei

Vera, wat is dit een ontzettend gaaf kaartje geworden.
De hele compositie van kleuren, papier en extraatjes maken het tot een prachtig geheel.
Knap werk hoor!
Fijn weekend en groetjes - Gery

Wybrich zei

Mooie kaart! Het meetlintje is erg leuk op je kaart!

Bedankt voor het meedoen met de challenge.
Gr Wybrich
DTMDesign challenge blog.

jolanda creatief bijtje zei

leuk kaartje
fijn dat je meedeed
groetjes jolanda bongers
dt challenge blog md

Boukje zei

Mooi kaartje geworden! Leuk dat je weer meedoet met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.

Maia zei

Ooo wat een prachtige kaart!
Altijd mooi dat Eline papier en leuke details!
Sorry dat ik zo achter ben, ik ben zoveel mogelijk in beweging nu zelfs ooit tot vervelens toe.
Kan nog steeds niet lang zitten en hoor 9 juli hoe de neuro chirurg daar tegenaan kijkt, hoop niet alsnog een operatie.
Je flessenlabel en vorige babykaartje zijn ook heel erg mooi gemaakt!
Fijne zondag
Lieve groet Maia

Thea Wildeman zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
Goede combi, top hoor!
Leuk dat je mee doet aan de challenge bij MD

Gr.Thea
DT Chalengeblog MD

Nadine zei

Geweldig deze ronde kaart! Ik ben weg van jouw stijl, en je gebruikt die eline papiertjes optimaal, Super!!!

Yvonne zei

Hallo,
Je hebt een hele leuke kaart gemaakt, leuke kleurtjes ook.
Dit papier blijft mooi, je kan er zoveel mooie dingen mee doen.
Leuk verzonnen ook dat centimetertje.

Bedankt voor het meedoen aan de challenge.

Groetjes,
Yvonne.
MD Challenge blog

Angèle zei

Nou ik heb groot nieuws voor je want we hebben een zondags-kleinkind Fenne gekregen! De bevalling is vlot verlopen en de kleine meid is zo mooi! Kom vanavond maar eens langs op mijn blog. Ik organiseer een weggeefje uit dankbaarheid. Misschien heb je zin om mee te doen?

Liefs, Angèle

Pia zei

wow so sweet, beautiful work
hugs Pia

Carla D zei

Ook deze zit in mijn inspiratiemap... Super!

Groetjes Carla