Pagina's

woensdag 6 juni 2012

Zwanger (2/2)

Beste allemaal,

Zoals beloofd, een tweede felicitatiekaartje.


Voor dit kaartje heb ik zo ongeveer dezelfde spulletjes gebruikt als bij het eerste kaartje.
Werd gewoon wel blij van de kleurtjes.


Eerst gestempeld met groene Stazon, zaggie natuurlijk van geen meter op groen.
Toen nog een keer met zwart eroverheen, niet helemaal recht, ahum.
Maar dat zorgde echter weer een schaduwtje ;)


Oh ja, dat leuke kleerhangertje kocht ik eens op een beurs, zo schattig!

De sketch komt bij Card Patterns vandaan.

Ik wens jullie een fijne dag!

Groetjes,

Vera

15 opmerkingen:

By Cisje zei

Super mooie kaart!

Groetjes Cisca

Naomi zei

Wat een leuk kaartje!!!
leuk papier weer en zo leuk afgewerkt met dat kleerhangertje!

Veel Liefs
Naomi

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Super leuk kaartje, en het kleerhangertje wat een schatje.
Groetjes Ingrid

José zei

Hij is ontzettend leuk. Dat stempeltje geeft idd juist een leuk effect en het kledinghangertje is een schatje. Heel mooi kaartje Vera.

Hermien zei

Heel leuk gedaan...

groetjes

Marjanne zei

wat mooi zeg, een prachtig kaartje

Angèle zei

Wat een mooie zwangerkaartjes! Papier blijft leuk hè!

Ik ben met het Eline stof bezig. Een roze/wit/grijze babyslinger voor het raam van het kamertje van onze a.s. kleindochter.

Groetjes, Angèle

Willy's creations zei

Wat een schattig kaartje weer.

Groetje,Willy

Nadine zei

Een super mooi kaartje! Leuk om inspiratie op te doen met deze stempels van Eline. Heb ze ook liggen, ongebruikt nog welteverstaan, thanks!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Ze zijn alle twee heel leuk Vera!!!
Groetjes, Yvonne

ghanya zei

Wat MOOI!!!

Liefs
Ghanya

Maia zei

Ooooooo, schaam.....ik zie nu pas dat jullie een kindje verwachten.....GEFELICITEERD!
Wat een mooie vrolijke kaartjes heb je gemaakt!
Dat hangertje zooo mooi ook!
Geniet heerlijk van je zwangerschap!
Liefs Maia

Margot zei

wat een gaaf kaartje, dat hangertje is helemaal leuk!

Nathaly zei

Lieve Vera, ik zag vandaag pas je post over je zwangerschap. Onwijs gefeliciteerd! Ik hoop dat je je helemaal lekker voelt. En wat leuk dat je je eigen geboortekaartjes maakt. Succes. Nathaly

Unknown zei

Hi Vera! Ik heb je al even gemailed, maar nu (eindelijk!!!) eens even reageren op je blog. Ik heb vind je babykaartje helemaal geweldig! Heb me gelijk weer aangemeld als volger hoor! (door alle veranderingen met m'n blogs was het een beetje een puinhoop geworden bij me).
Dat hangertje is zeker leuk, hihihi, heb 'em toevallig nu ook op m'n blog staan! Maar jij hebt er toch weer een speciale draai aangegeven met dat schattige jurkje eraan.
Nog een hele fijne zondag!
Lieve groetjes Elly