Pagina's

vrijdag 1 juni 2012

Work in progress...:)

Hallo allemaal!!

Sjonge, al een maand geen kaartje geplaatst... maar jullie blijven me wel trouw bezoeken!
Heel erg leuk, dank jullie wel!
Nieuwe volgers, van harte welkom!!

Ik moet eerlijk bekennen dat er de afgelopen maand ook niet eens een kaartje uit mijn handen wist te komen, er is van alles op mn bureau voorbij gekomen, maar er kwam geen kaartje uit.
Bij de rest van creatief Nederland lijkt het allemaal een stuk makkelijker te gaan ;)

Vanaf vandaag heb ik echter wel een nieuw project om mee aan de slag te gaan...
Geboortekaartjes!
Voor ons eigen kindje!



Nog 17 weekjes de tijd
(het gaat goed gelukkig :))

Dus ik zit hier de komende tijd braaf te knippen en te plakken.

En natuurlijk hopelijk ook weer tot binnenkort met een nieuw kaartje!

Groetjes en een heel goed weekend!

Vera




16 opmerkingen:

Viv zei

Dat gaat een heel project worden, hoeveel geboorte kaartjes ga je maken?
Gelukkig heb je nog genoeg tijd, maar die gaat zo snel, voor je het weet... :)
Veel plezier in ieder geval!

Groetjes Viv

Marlieke zei

Ach joh, ik wist niet eens dat jij ook zwanger bent. Nou heb ik ook niet heel trouw gevolgd sinds Femke geboren is, maar via deze weg nu dan alsnog van harte gefeliciteerd! Wat bijzonder dat je zelf de geboortekaartje gaat maken. Heel veel succes ermee.

Regina de Koning zei

ohh, wat leuk, gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoop echt dat alles goed mag gaan. Geniet er in ieder geval van. Heel veel plezier met het maken van geboorte kaartjes.
Groetjes, Regina

Sanne zei

Van harte gefeliciteerd met dit fantastische nieuws! Fijn dat het goed gaat. Hou ons op de hoogte en veel succes met al die kaartjes!

Liefs Sanne

Margot zei

gefeliciteerd met je zwangerschap!

Angèle zei

Van harte proficiat Vera! Ik had al zo'n vermoeden ;) 23 weken ongeveer nu? Dat schiet al op. Laat je ook eens een foto voorbij komen? Hier nog een week of 4 te gaan. Als alles goed gaat hoop ik deze mooie juni-maand oma te worden. Zo spannend!

Groetjes, Angèle

Johanna zei

Owh das leuk! Je eigen geboortekaartje maken! (mij niet gezien...maargoed ;) )
Lekker genieten de komende tijd en ik ben benieuwd...

Groetjes, Johanna

Dortesjs zei

great love her

Willy's creations zei

Wat leuk ...gefeliciteerd met je zwangerschap!

Groetjes,Willy

Marjan zei

Hee, dat is leuk nieuws! Gefeliciteerd, Vera!
Poeh, dat is een werk! Maar je hebt nog even. Fijn te lezen dat het allemaal goed gaat!

Nadine zei

Gefeliciteerd zeg! Succes met de geboortekaartjes, ik ben reuzebenieuwd!

Helga Teunissen zei

Ohhhh wat leuk, gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Judith zei

Hallo Vera,
Nogmaals gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Heel leuk dat je dit goede nieuws op op je blog hebt geplaatst (-:
Veel plezier en succes met het maken van jullie eigen geboortekaartjes!
Groetjes, Judith

Marjanne zei

o meid, deze info had ik nog niet. gefeliciteerd en geniet ervan! Succes met je geboortekaartjes!

Inge zei

Van harte gefeliciteerd Vera, wat een leuk nieuws! Geniet van je zwangerschap en succes met het maken van de kaartjes :-)

Gery zei

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Hoop, dat die heel voorspoedig zal verlopen.
Groetjes Gery