Pagina's

maandag 18 juni 2012

Supergeweldigfantastisch!

Goeie avond allemaal!

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige post!

Vandaag een kaartje wat ik stuurde aan Elly,
om haar te feliciteren met haar nieuwe winkeltje!

Hier de link naar 't Scrap Ateljeetje!
Ze maakt echt leuke dingen, zeker de moeite om es te gaan kijken.


Het papier wat ik gebruikte is van BasicGrey...


De stempeltjes zijn van Eline...

 
Hups, een plaksteentje en stiksteekje...
Ik gebruikte zwarte Stazon voor de randjes.

Een fijne avond gewenst!

Groetjes,

Vera

5 opmerkingen:

Gery zei

Nou, supergeweldigfantastisch is jouw kaart ook geworden hoor.
Dit zijn vaak de leukste kadootjes om te krijgen.
Ik vind het ontzettend leuk, dat je volger bent geworden en wil je daar dan ook heel erg voor bedanken.
Lieve groeten van Gery
(ga nu even naar Elly kijken, doei)

Hermien zei

Mooi kaartje Vera.

Groetjes Hermien

Unknown zei

En ik kan jullie zeggen: in het echt istie nóg mooier dan op de foto! Ik ben er zóóó blij mee! Echt superlief dat ik dit kaartje van je gekregen heb.
Enne... wat las ik nou toch voor een geweldig nieuws!!!! Van harte gefeliciteerd! Ik ben nieuwsgierig naar wat het gaat worden! Super!!!!
Lieve groetjes Elly

Viv zei

Leuke kaart!!! Ongelooflijk dat je alle geboortekaartjes af hebt...wat een werk lijkt me dat! Creatief zeg :)

Groetjes Vivian

Cornelie zei

Wat een mooi kaartje. Prachtige kleuren!!