Pagina's

dinsdag 19 juni 2012

Flessenlabel

Hallo iedereen!

Voor mijn schoonvader maakte ik een label voor om een bierfles.
Het idee hiervoor zag ik bij Marjanne, zij heeft een blog boordevol leuks!

Hieronder mijn versie van het label:


 Het papier en de randjes zijn van CratePaper (Restoration)


En de ieniemienie letterstickertje van Kaisercraft...


De randjes bewerkt met bruine Stazon en een stiksteekje.

Ik wens jullie nog een zonnige avond!

Groetjes,

Vera

Dit label doet mee met de volgende challenges:
http://www.4craftychicks.blogspot.nl/ (sketch)
http://doyoustackup.blogspot.nl/ (boys/men,2nd entry)

8 opmerkingen:

Leanne zei

Thanks for playing our sketch challenge, love your wine tag! Nicely done!

Leanne DT 4CC!

Cornelie zei

Mooi zeg je tag! mooi bewerkt ook!
Groetjes cornelie

Gery zei

Wat een geinig en mooi uitgevoerd label om die fles.
Maakt een gewoon flesje wel heel bijzonder.
Groetjes Gery

Denise zei

Fabulous bottle label.
Thanks for joining us at DYSU this week xx

Nadine zei

Stoer en toch ook weer lief, super gedaan!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Super leuk om zo cadeau te geven!
Mooi gemaakt!
Groetjes, Yvonne

Unknown zei

Great masculine project!!Thanks for joining us at Do You Stack Up. Hugs, Joan

Marjan zei

Heel erg gaaf, Vera! Leuke stijl heb je toch!