Pagina's

donderdag 28 juni 2012

Bon voyage!

Goeiemiddag allemaal!

Twee weekjes terug ben ik uitgekozen als gastdesigner bij
het MarianneDesign Challenge blog
Superleuk natuurlijk!

Het thema voor challenge #59 is, maak een vakantiekaart.
Dat was makkelijker gezegd dan gedaan kan ik je wel vertellen.

Maar uiteindelijk is het toch gelukt!
Ik gebruikte een nieuw stempelsetje en het papierblokje Birds&Flowers,
wat ook in de nieuwe serie zit.


Lekker veel gestempeld, een envelopje gevouwen van een papieren zakje...


De 'lakstempel' heb ik bewerkt met Glossy Accent, lijkt het net een beetje echt ;)
De tekst komt uit het Parijs stempelsetje...


Nog wat uitstekende postzegeltjes, touwtje, lintje en stiksteekje.

Doen jullie mee met de challenge?
Je hebt tot woensdag 11 juli de tijd!

Groetjes,

Vera

18 opmerkingen:

Judith zei

Oh, Vera, super!
Gaaf dat je als gast designer bent gekozen (terecht!!!)
Groetjes, Judith

Willy's creations zei

Prachtige vintage tag heb je gemaakt..super!

Groetjes,Willy

Angèle zei

Een prachtlabel. Met veel liefde gemaakt dat is te zien!

Groetjes, Angèle

Cornelie zei

Wat een supermooi voorbeeld heb je gemaakt! Echt mooi!!

Nadine zei

Wat een ontzettend leuke creatie! Thema vakantie lijkt mij ook ontzettend moeilijk! JIj hebt het er weer prima vanaf gebracht!

Glenda de Heide zei

Hij is helemaal geweldig, Vera.

Veel liefs Glenda

José zei

Wat vind ik dit supergaaf zeg!!! Helemaal geweldig. Wat een prachtpapier en die briefjes in de envelop. Ik ben er weg van.

Margot zei

helemaal gaaf!!!

Boukje zei

Prachtig kaartje heb je ervan gemaakt!
Groetjes Boukje.

AgnieszkaRC zei

This is a beautiful !!
XoXo
Agnieszka

Hermien zei

Het resultaat is prachtig, erg mooi gedaan Vera.

groetjes Hermien

Gery zei

Nou Vera, je hebt wel een prachtig voorbeeld gemaakt hoor.
Wat is er veel op te zien en het geheel heeft zulke mooie kleuren.
Echt super.
Groetjes Gery

Unknown zei

Best een pittige opdracht, maar jij bent echt niet meer te overtreffen hoor, wat een geweldig kaartje!
Groetjes Elly

scrappy jen d zei

Hoi, hoi Vera!
Van harte welkom als gast designer voor de Marianne Design Challenge Blog! Ziet er goed uit! Mooie details! Groetjes, Jen (MD Challenge Blog-lid).

Jeany zei

vera het is super, ik vind het zo mooi en zoveel te zien. echt helemaal goed gelukt, verdiend gevraagd als gast designer!!

Danielle zei

oooo maar hij is super gelukt! erg mooi. en leuk zeg, gastdesigern!!!

Maia zei

Wow wat een schitterende tag/kaart!
Mooi al je gestempel en vooral de sfeer vintage vakantie errug gezellig!
Leuk idee die lakstempel!
Fijne week
Groetjes Maia

Christa zei

Hoi Vera . erg leuk dat je gastdesigner bent bij Marianne !! Deze label vind ik helemaal supers ; lekker vintage. En de lakzegel is idd. net echt. Christa.