Pagina's

maandag 12 december 2011

Winteretalage

Hallo allemaal!

Zoals beloofd, de foto's van onze winteretalage!
Samen met mijn collega's zijn we hier druk voor bezig geweest!
Alle voorbeelden hebben we met z'n vieren gemaakt.
Het is dan ook wel een opluchting nu het weer af is,
en het winkelend publiek enthousiast reageert :)

We maakten de etalage in de kleuren van een papierblokje van Eline's Winterhuis.
Ook hebben we ons laten inspireren door haar nieuwe boek.
We wilden vooral een sfeeretalage, die we iets langer kunnen laten staan dan net na kerst.

Eerste foto... de haard! We zijn lekker bezig geweest met pallethout, hamer en spijkers!


 
 Leuke ornamentjes, geknipt uit het Winterhuis stofje...


Mooi geborduurd kussen en een gebreid kussen...



Onze trots! De boom, ook samen in elkaar getimmerd en gezaagd
Het idee vonden we in het foldertje van de Xenos.

Kaarsen, voor in de koude wintermaanden, bestempeld en bestrikt ;)


En een mooi gehaakt Grannykleedje!


Een rekje vol met kaarten en accessoires!


Ook aan handige schrijfblokken mag het niet ontbreken...
Oke dan, nog een overzicht... ;)


Aan de rechterkant van de winkel hebben we een kleinere etalage, 
deze gebruiken we nu al een paar keer voor voorbeelden van bakspullen.
Deze kant is ook in dezelfde kleuren gemaakt, het papier is ook gebruikt!



Zo, dit was het weer voor vandaag...
Deze etalage in het echt zien?
Kom dan naar Pipoos Dordrecht!

Groetjes en een fijne avond,

Vera

17 opmerkingen:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Mijn mond valt open van verbazing! Grandioos!
Daar zit heel wat tijd en liefde in, dat zie je. Ik mis 1 ding. Heb je niet een stuk oranje stof om een vlam te maken voor de open haard? Zou het helemaal af maken!

Margot zei

dat ziet er geweldig uit! ik wil ook zo'n boom!

Desirée-ScrapDees zei

oh wat een werk is dit geweest zeg en wat gaaf joh, echt heel erg mooi gemaakt! Vind die boom super zeg, jammer dat manlief het hier te druk heeft maar anders zou ik vragen of hij ook zoiets zou maken!

Marjanne zei

o wat ziet dat er mooi uit zeg! ik zou graag een kijkje komen nemen!

Angèle zei

Wow Vera ik ben onder de indruk zeg!
Dat hebben jullie knap gedaan! Complimenten! Aan de weerspiegeling in de foto's te zien staat Pipoos Dordrecht in een mooie winkelomgeving. Top!

fijne dag, Angèle

monique zei

Super mooi zeg!

Holly Saveur zei

Prachtig! Wat mooi gedaan en wat een leuke blog heb je,ik wilde volger worden,maar ik kan dat alleen via email updates,dus helaas lukte het niet.
Groetjes Holly.

Marjan zei

Tjonge, wat is er veel te zien! En ook allemaal zo mooi gedaan, echt petje af hoor, dames! Logisch dat er zulke reacties op komen.

Groetjes, Marjan

Silvia zei

Hallo Vera,

Wat een geweldige etalage hebben jullie. Petje af voor de energie die jullie erin hebben gestoken.

gr. Silvia
(collega winkel Arnhem)

marsha. zei

Wat mooi!!!

Helga Teunissen zei

Ohhhhhhhh.......wat een prachtige en vooral sfeervolle etalage, mijn petje af voor al jullie werk!!! Woonde ik maar wat dichter bij jullie in de buurt!
Groetjes Helga

Judith zei

Wow, Vera, dit hebben jullie geweldig mooi gedaan! Heel sfeervol en uitnodigend. Mijn complimenten ook aan je collega's!!!
Groetjes, Judith

Inge zei

Je vertelde al over jullie boom, hij is echt super geworden!! Wat een prachtige sfeervolle etalage zeg!!!! Ge wel dig!

Frences zei

Prachtig zeg!! Vind die houten kerstboom met planken eraan ook errug mooi.

Groetjes Frences

Caro's Kaartjes zei

Oh nu heb ik heimwee! Wat een gave etalage zeg!!! Als ik weer eens in Dordt ben kom ik zeker langs. Helaas kan ik dit weekend niet naar de kerstmarkt, anders had ik het mooi kunnen combineren.
Ik vind jullie etalage mooier dan bij Pipoos in Rijswijk. Sttttt... niet verder vertellen hoor! :)

Desirée-ScrapDees zei

kom net uit Dordrecht vandaan en ik moest en ik zou bij pippoos langs gaan, staat er me daar toch een joekel van een kraam voor de etalage, heb ik er niks van kunnen zien, balen!

Tessa zei

Wat een prachtige etalage! Super zeg...

xx Tessa