Pagina's

maandag 19 december 2011

Kerst @ creaVera

Hallo allemaal!

Gezellig dat jullie weer even komen buurten... :)

Het lijkt er op alsof ik in de kerststemming ben!
Nadat ik afgelopen zaterdagavond mn keel schor gezongen heb bij
de kerstsingalong, staat er nu ook een heuse kerstboom in huize CreaVera!


Niet dat ik dat van plan was hoor... zo duur, geeft troep en laat
staan dat ik ook maar iets van versiering heb!

Maar ja... toen de bomen hier zo ongeveer gratis en voor niks voor het oprapen lagen...
(lang verhaal ;))
was het toch wel verleidelijk om er geen mee naar huis te nemen!
Soms heeft een mens (en mijn collega) gewoon geluk!

Gelukkig had ik voor mijn verjaardag laatst wel kerstlampjes gekregen.
Dus die in de meters hoge boom geslingert!
Ziet er reuze gezellig uit hoor!


En omdat ik geen kerstballen heb, gewoon maar wat homedeco dingen er in gehangen!




En onder de boom de mooie kerstkaarten die we al gekregen hebben....


Dit ziet er best knusjes uit he!
Laat de kerst maar komen, wij zitten gebakken!

Groetjes en bedankt voor jullie leuke reacties!

Groetjes,

Vera

10 opmerkingen:

Judith zei

Er hangen leuke dingen in jullie kerstboom. Hartjes en sterretjes, helemaal mijn smaak!
En wat een leuk idee om de kerstkaarten in een mand te bewaren, die ga ik onthouden (of toepassen?)
Groetjes en alvast heel fijne Kerst- en feestdagen gewenst!
Groetjes, Judith

Desirée-ScrapDees zei

nou ik vind um toch leuk geworden hoor, het hoeft niet duur te zijn om sfeervol te zijn!
Je aardbeien kaart was ook al zo mooi, leuk!

Nadine zei

Gave boom hoor! En ja het heeft toch wel wat hoor zo'n boom met lichtjes in huis. Ik heb mijn neppert weer van zolder gehaald en opgetuigd (lekker strak, niet te veel poespas). Jij hebt er ook leuke dingen in hangen hoor!

Fijne kerst, geniet ervan!

Marjan zei

Ziet er zeker leuk uit,en dat idee van demand vind ik dus ook een leuke! Ga ik ook doen! Hier geen boom, we gaan weg. Wel kaarsjes, ook gezellig.

Groetjes, Marjan

Maia zei

schattig die boom met gekleurde lampjes!
Toch boffen zomaar onverwacht voor je.
gelukkig staat er hier inmiddels ook eentje,
Mooie decoratie hoor en die mand vind ik ook een super idee!
Fijne avond,
groetjes Maia

Tessa zei

Ziet er heel gezellig uit! Fijne kerstdagen!

xx Tessa

Helga Teunissen zei

Dit ziet er op en top uit!! Hij hangt vol met allerlei leuke dingen en lampjes, wat wil je nog meer, Ga hier maar heerlijk van genieten tijdens de feestdagen!

Sabrina Scrapbook zei

Hi Vera, thank you so much for your blog visit, you are truly sweet! I wish you a very merry christmas!! Enjoy holidays!

Love,
Sabrina

Christa zei

Hoi Vera , ik hoop dat je gezellige kerstdagen hebt gehad. De boom ziet er in ieder geval super uit.... En de kaarten in een mand onder de boom vind ik een tof idee ; ga ik ook onthouden. Christa.

Annette zei

Heel leuk hoor die boom met zulke geweldige versiering! Leuk die kerstkaarten in een mand:-)
xoxo Annette