Pagina's

vrijdag 5 augustus 2011

Happy Holidays!

Goeiemorgen allemaal!

Bij Scrapdelight is er deze maand een zomerchallenge!
En... omdat ik gastdesigner ben deze maand mocht ik ook een voorbeeld maken!
Je hebt nog tot 23 augustus om mee te doen!


De kaart heb ik gemaakt met papier van Harmonie, serie Rococo.
Lekker 's zomers papiertje.


Het rozetje op de kaart maakte ik zelf en de bloemen heb ik uit het papier geknipt.
Dit alles voorzien van een groen inktrandje en handgestikt stikseltje.



De lettertjes zijn afkomstig van een supertof stickerboekje van TheGirlsPaperie

Bedankt voor het langskomen en 
ik wens jullie allemaal een 's zomerse dag!

Groetjes,

Vera

12 opmerkingen:

Marjanne zei

wat een heerlijk zomers kaartje, lekker vrolijk!

Colien zei

Prachtige, zomerse kaart! Leuk gedaan die lay-out door de bloemen uit het papier te knippen, goed idee!
grtz.Colien

José zei

Wat een spetterende kaart zeg. Te gekke kleuren en papier. De rozet is erg mooi. Knap gedaan. En ik ben gek op stiksel, dus hij kan niet meer stuk!
Gr. Jose

Cornelie zei

Wat een mooi kaartje!!! Superfleurig en mooi op elkaar afgestemd!
Groetjes Cornelie

Angèle zei

Wow wat een heerlijk zomers kaartje! Het dubbele kader vind ik prachtig.

Fijn weekend Vera

Marjan zei

Oh, wat is deze mooi! Je hebt de kleuren uit de challenge werkelijk perfect terug laten komen in je kaart!

Groetjes, Marjan

Johanna zei

Ik had um natuurlijk al gezien, maar de kaart is super!! :D

Sanne zei

Weer een echte Vera-kaart in leuke, frisse kleurtjes! Helemaal goed!

Liefs Sanne

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig kaartje Vera, mooie kleuren.
Groetjes van Jacqueline

Bianca Kalksma zei

Heel erg mooi uitgevoerd, best lastig met alle kleuren, maar het is je gelukt en wat een leuk idee met die letterblokjes! Prachtige stiksels ook weer!

Bea van Ette zei

Hallo,

Deze kaart is inderdaad heel erg zomers, prachtig!

Groetjes, Bea

Unknown zei

Echt wel een mooi zomers kaartje heerlijke kleurtjes ook!
groetjes,Lean