Pagina's

zaterdag 23 april 2011

Thank you Sew much

Goeiemorgen allemaal!

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.com/
Zin om mee te doen?
Er is dit keer een sketch :)

Ik heb mijn uiterste best gedaan me aan de sketch te houden,
maar mijn kaart is wel een beetje 'out of the box' omdat ik niet zo van die standaard
hoekjes houd.

Op de beurs in Zeist kocht ik afgelopen zaterdag wat nieuwe stempels.
De centimeter stempel en het setje met al die leuke naaidingetjes!

Ook wat roze met wit rolladetouw :)

Jullie hebben 2 weken de tijd voor deze challenge.

Nog een zonnige dag!

Groetjes,

Vera




10 opmerkingen:

Sanne zei

Het is weer een super-kaart! Ik hou enorm van je stijl! Die stempels zijn erg gaaf, zeg. Maar goed dat ik ze niet ben tegen gekomen, want dan was het inpakken en wegwezen geweest.

Liefs Sanne

Marit zei

Mooi, erg leuk die losse letters! Super stempelsetje heb je aangeschaft!

Fijn paasweekend, groetjes,
Marit

LiLi M. zei

Ik ben dol op naaibenodigdheden, dus deze kaart is right up my alley! Ik vind dat garen aan die schaar echt een vondst, mmm en dan die centimeter, heel mooi gedaan Vera, fijne dagen!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, Vera wat heb je een prachtig kaartje gemaakt, heel erg leuk!
Groetjes van Jacqueline

Riet zei

Wat een prachtige kaart Vera.

Liefs Riet.

Johanna zei

Leuke kaart en die titel is geweldig :D

miriam zei

mooie kaart vera

gr miriam

Marjanne zei

leukleukleuk!! Fijne paasdagen!

Paulien zei

hij is weer super vera... echt jou dus en super mooi. stempel van t meetlintje is erg leuk.

dat radeergevalletje...het lukt me niet goed. wil je het me eens voordoen?

groetjes

Anoniem zei

Wat een superleuke kaart! Je zult maar diegene zijn die 'm ZOMAAR INEENS in de bus zal gaan vinden ...

TnX!!!

Maaike.