Pagina's

vrijdag 29 april 2011

Geboortekaartje Yonatan

Hallo allemaal!

Op 2e paasdag is mijn neefje geboren!
Tis echt een droppie :)
Voor mijn zus en zwager maakte ik onderstaand geboortekaartje.

Kheb voor lekker Hollands gekozen.
Z'n naam is trouwens op z'n Indonesisch gespeld.
Het papier is uit een oud blokje van Eline,
maar doet het zo goed met dit soort kaartjes!

Wat bolletjeslint, geruit lint en rolladetouw gebruikt.
Ook nog een klein belletje en een lieveheersbeestje.
En met blauw de boel gestikt.

Zo dit was em weer!

Groetjes,

Vera



13 opmerkingen:

Regina de Koning zei

Hartelijk Gefeliciteerd met je neefje. Prachtig naam en wat een bijzonder gave kaart heb je voor hem gemaakt. Prachtig is totaal wat anders. Geniet ervan!!

LiLi M. zei

Van harte gefeliciteerd met de komst van je neefje Yonatan! Dat hij maar net zo'n creatieve jongen mag worden als zijn tante, want dit kaartje is weer een topper! Heel leuk dat rood wit blauw!

Marjanne zei

wat een leuke kaart en wat een mooie naam! Gefeliciteerd mùet je neefje!

Riet zei

Wat een prachtige kaart Vera.

Liefs Riet.

Marlieke zei

Hoi, gefeliciteerd met je neefje! Je hebt een erg mooi kaartje gemaakt!

Johanna zei

Schattig kaartje! Gefeliciteerd met je kleine neefje :D

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en nog
van harte gefeliciteerd met de
geboorte van je neefje

gr hetty

miriam zei

gefeliciteerd met je neefje
En een mooie kaart

gr mriiam

susie zei

Aah tante Vera !
Gefeliciteerd met je benoeming hé ;)
Meiske tis weer ff geleden dat ik nog geblogd had maar ik ben nu m'n toer aan 't doen.

Je beide geboortekaartjes zijn héél MOOI !!
En je stikwerk is ook weeral zo KNAP gedaan !!

En je naaikaart is PRACHTIG !
Leuk gedaan met al de details en de zachte kleuren !
En uiteraard weer met je MOOIE stikwerk, zo properkes afgewerkt.
Tof opschrift ;)

Zo meiske , nog een zalige avond ! x

Inge zei

Van harte gefeliciteerd met je neefje! En wat wordt hij gelijk al verwend door zijn tante met deze prachtige rood wit blauwe kaart :)

Monique zei

Wat een originele geboortekaart!
Heel mooi hoor!
groetjes
Monique

Sanne zei

Gefeliciteerd tante Vera! Wat lief, een klein neefje. Daar moeten wij nog wel even op wachten, denk ik. Maar wat is dit weer een geweldig kaartje zeg! Helemaal mijn smaak! Mooi papier. Dit blokje van Eline heb ik nog niet ;-) Geniet van die kleine spruit!

Liefs Sanne

sarams1987a zei

proficiat

zeer mooi kaartje, prachtig gedaan ;)