Pagina's

vrijdag 13 augustus 2010

Nog 1 nachtje slapen

Hallo allemaal!

Nog 1 nachtje slapen en dan is het verjaardagsfeestje van mijn nichtje.
Ze is vandaag 2 geworden, maar viert het morgen.

Omdat ik de laatste tijd nogal veel CakeBoss keek op Discovery, en ik er helemaal zin in had gekregen, had ik aangeboden de taart voor haar verjaardag te maken. Ik heb nul ervaring op dit gebied dus reuze spannend natuurlijk.

Inmiddels is de taart af, maar laat ik hem nog niet zien ;)
Morgen pas... spannend he!!
Ik moet zeggen, voor een eerste keer... istie best gelukt!!

Hier vast een fotootje van de ingredienten (alhoewel die custard mislukt was hihi)
Dat krijg je als je de verpakking niet zo goed leest, ahum...
Al met al ist toch nog goed gekomen hoor...



Groetjes en een fijn weekend!

Vera

1 opmerking:

susie zei

Da kan nu toch nie dat we nog moeten wachten tot morgen om je taart te zien pfff ....

Hihi, ben benieuwd hoor ! :)

Allee slaapwel dan hé, Susie