Pagina's

dinsdag 31 augustus 2010

Alle kikkers op een rij

Hallo allemaal!

Zondag en maandag heb ik wat tijd genomen om een aantal kaartjes te freubelen.
Ik wilde wat uitnodigingen maken en nog een beterschapkaartje.
Het zijn uiteindelijk allemaal kikkerkaarten geworden!
Die stempeltjes vind ik zo leuk en vrolijk!
Het papier wat ik heb gebruikt komt van de action en sluit wel aan bij de vrolijkheid.

Verder heb ik wat lintjes gebruikt en een super tekststempeltje wat ik te leen heb.
Bij de eerste kikkerkaart heb ik ook een kikkercharm als hangertje gebruikt.
Die had ik toevallig nog in huis uit mijn sieradentijdperk.

Oh ja de afdrukjes heb ik ingekleurd met copics!

Staan ze niet leuk zo allemaal op een rijtje?

Groetjes en een fijne week!

Vera







Deze kaarten doen mee voor:
http://totallypapercrafts.blogspot.com/

7 opmerkingen:

Viv zei

Hoi Vera,

Bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog.
Je kaartjes zijn echt mooi geworden, zo schattig die kikkertjes :)

Fijne week toegewenst, groetjes Viv

susie zei

Dat zijn weer zoetjes hoor !
Mooi papier, zo soft.
Mooi geknipt en geplakt.
Mooi ingekleurd.
Properkes afgewerkt ! Voila eens een ander beginwoordje sê, hihi.

slaapwel Susie

Joey zei

Hi Vera

these are all fantastic, great colours, thanks for joining us at tpc

Joey.x

Ilse zei

Wauw zeg Vera, je kaartjes zijn super super schattig geworden

Angèle zei

Zo lief, zo schattig deze pastel-kaartjes!

Groetjes, Angèle

Lorraine A zei

Very cute cards :-) I love these images and the papers and colours you used are fab :-)

thanks for joining us on the TPC :-)
luv
Lols x x x

please consider turning off word verification x

Mel X zei

Gorgeous card. Lovely image.

Thanks for joining us this week at Totally Papercrafts and good luck.

Mel X