Pagina's

woensdag 30 juni 2010

Sterkte kaartje

Goeiemiddag allemaal!

Wat een heerlijk weertje he...
Ik ben inmiddels klaar met mn studie voor vandaag, dus mocht ik weer ff bloggen ;)

Dit kaartje is dan wel niet zo zomervrolijk maar ik plaats em toch maar.
Het papier is van Paris Night.

Het bloemenstempeltje van Marianne, en het glittersteentje van Kars.
De blaadjes zijn echt tof, die zijn gemaakt met de Nellie Snellen blaadjespons.
Ik heb ze uit perkamentpapier geponst.

Verder heb ik een uitdruklabel aan de binnenkant geplakt.
Omdat het papier dubbelzijdig is, is de achterkant ook mooi afgewerkt!

Nu ga ik gauw naar de brievenbus om hem op de bus te doen!

Groetjes en geniet van de hitte ;)

Vera







De binnenkant


De achterkant


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
http://dutchcardlovers.blogspot.com
http://krista-kris-challenges.blogspot.com

5 opmerkingen:

Ellen zei

Dat is een erg mooie ingetogen kaart geworden Vera!
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

Rosalien Zwackhalen zei

Schitterende kaart weer Vera. :)) Bedankt voor het meedoen.

Groetjes Rosalien

anja curvers zei

Prachtig kaartje Vera bedankt voor het meedoen bij DCL.

miriam zei

Mooi en stijlvol kaartje
bedankt voor het meedoen met DCL

groetjes miriam

Iris zei

Hallo Vera,
Ik ben heel nieuwsgierig welke stempels je gebruikt hebt voor het woord sterkte.
Ik hoor graag het merk en waar ik de set kan kopen....

Groet,
Iris