Pagina's

maandag 21 juni 2010

Fijne vakantie

Goeieavond allemaal!

Het is bijna zomervakantie. Nog zo'n goeie reden om een kaartje te freubelen.
De kaart is gemaakt met mijn nieuwe HouseMouse stempel die ik laatst had gewonnen.

Deze leent zich perfect voor een vakantiekaart.
Heerlijk uitrusten onder een parasolletje, met je voeten op ijsblokjes, die ik geaccentueerd heb met glitterlijm.

De helft van de tekst heb ik gestempeld en de rest met tinytypes ingevuld.
Wat glittersteentjes in de hoek en klaar!

De kaart heeft een langwerpig formaat, weer es wat anders.

Groetjes en een gezellige avond!

Vera


Het papier is trouwens van Eline.



Wat een scheetje he??


Deze kaart laat ik zien bij:
http://krista-kris-challenges.blogspot.com

4 opmerkingen:

Hetty zei

Wat en mooi kaartje en een super
leuke stempel

gr hetty

Creagea zei

Nou het is zeker een scheetje..supermooi gemaakt.
liefs Gea

Krista zei

Wat leuk Vera !! Bedankt weer voor het meedoen !!

PatriciaKleijn zei

Heel lief kaartje

*Kus Patries*