Pagina's

dinsdag 15 juni 2010

Doorkijkkaartje

Goeiemorgen allemaal!

Vandaag even geen roze en vintage, maar groen met blauw!
Een jongenskaart voor een kereltje dat alweer 1 jaar wordt.

Deze keer heb ik ook eens de binnenkant meegepakt en beplakt.
Het kadertje aan de binnenkant valt precies achter het kadertje van de voorkant.
In het midden zit een stuk mica zodat je er doorheen kan kijken.

Het allerleukste stempeltje komt van HouseMouse, het blijft een dotje!
Ingekleurd met potlood. De tekststempel is van Marianne, heb em zelf een beetje bijgeknipt.
De kadertjes van Kars en het papier van Me&My Big Ideas.

Ook nog een kaarsje eraan vastgemaakt, wat ik eerst wit geverfd heb. Hij was namelijk fluor groen maar dat stond er niet zo bij. Acrylverf is heel handig!
Ik vind em erg gezellig geworden!

Groetjes en een leuke dag!

Vera





Zie hier, de binnenkant. Aan de achterkant heb ik zo'n zelfde kader gestempeld en daar mijn boodschap voor de jarige in gezet.





Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:
http://www.create4fun-challenge.blogspot.com

3 opmerkingen:

PatriciaKleijn zei

Wat super leuk zeg.. en wat een leuk idee ook zo met dat kaarsje :D

*Kus Patries*

Hetty zei

Wauuuw wat een super gaaf kaartje

gr hetty

Creagea zei

Wauw een supermooie kaart en leuk met dat kaarsje
liefs Gea